THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 7, 2009

arini ari yg memenatkan tp menggembirakan!!!!

assalamualaikum....

hai kekawan...arini ialah ari yang memenatkan..byk keje yg kena buat..
tp sabar jerk la....tp plg sonok bile dpt call dr lecturer mmu(multimedia universiti) universiti under telekom..lecturer tu offer aku tuk jd research officer kat mmu and sekaligus smbung master kat sane...kena wat research in RF antenna or radio frequency antenna in telecommunication.. alhamdulillah..rase syukur sgt...aku time tawaran tu dr last week dia call.aku da pk panjang..
erm sume perbelanjaan tuk master mmu yg support and everymonth aku dpt elaun 2k above..alhamdulillah... hepi tau..mmg aku ade cita2 nk continue study tp xsangka lak sebegini cpt..bln 2 ni insyaallah klu ade rezeki kat sane, aku akan mula study kat mmu kat cyberjaya.. im hepi..very2 hepi.. doakan azie berjaya k..amin...syukur...

1 comments:

eiffelz said...

hahaha...

gud news... all the best bebeh ;))
sama2 la kita menjadi scholar yang berjaya...

:wink: