THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, December 18, 2008

who knows what happen inside!!!

assalamualaikum....

da lame da aku xupdate blog nih..bkn xmo update tp aku bz.very2 bz...
ari2 meeting dr pg ke ptg..kekadang lunch pon xsmpat..bahagian research ni aku
sorg jerk yg yg handle skrg..mane nk cukup tgn..member da berhenti sbb nk keje ngn tnb nk dpt
kan title ir..so tggl lah aku sorg terkontang kanting...keje makin belambak lambak..bos paham tak
yang aku ni sorg..dia kasi keje mcm aku ni ramai...sume org kasi tumpuan kat aku..dorg ckp aku lah harapan company ni.tp aku xlarat...aku penat...so tired...

i need someone to share my problem but i can't...nobody knows ape yg aku rase...problem kat opis...problem kat umah..problem hati aku..masalah jiwa aku...aku xreti nk cter kan problem aku kat org yg aku syg..sbb aku xmo semakkn pikiran org yg aku syg..mmg aku nmpak hepi...tp sape tau ape sbnrnye...smlm aku nanes sepuas puas ati aku..kul4 lbh baru aku ley tdo...kekadang aku mau jugak ade org dgr luahan hati aku...nanes sbb personal problem, jiwa kaco, problem ape mmg aku xkn cter..biar la aku jer yg tau..after nanes smlm aku rase lega ckit..pas luahkan perasaan sakit ati aku..perasaan sedey ku..kecewa ku pd someone...aku rase lega...after tenangkan hati lapangkan dada dan keringkan air mata then aku bergayut kejap..kejap2 tu lbh 30min gak lah..tgk2 jam da nk kul4..aku nak tdo tp aku xley nk lelapkan mata lak..

tgk jam da kul4..siap ade background suara salakan anjing sayup2 kedengaran...aku takut nk lelapkan mata sbb kat blk aku tu ade hantu jantan yg gatal..slalu aku kena himpit...aku takut klu aku pejamkan mata then hantu jantan yg gatal dtg..so aku bkk la bacaan surah yasin kat tepi bantal aku..lame gak la baru aku terlelap..bgn pg surah yasin tu da abis da...skrg aku ngntuk... smlm tdo dlm 3jam lbh jerk...bgn pg feeling pon da ok...sbb smlm kan da nanes...tp mata aku bengkak..smpai aku malu nk ckp ngn org... so aku dtg terus msk dok lam bilik...huhuhu...

skrg kul12.30.... ade org pinjam keta aku lak...bwk pegi site...suh member opis anta kat umah.. tp dia mls..dia suh blk umah dia..umah dia ade org..aku mls nk pegi umah dia...rase nk nanes lg...mintak tlg anta pon xley..xpe lah aku dok opis sensorang...tggu smpai member tu blk..da reti pinjam keta org pk la org same gak...adehhh...aku pon xtau la ape kena ngn aku skrg..sensitip giler...

yang aku tau..skrg aku tension..sedey...sayu........ini lah post aku kali ini..nextweek aku da apply cuti stat 25 disember smpai 5jan..lame tu kan...aku nk bercuti..nk hilangkan tension aku...tp aku xtau kemana hala tuju lg..yg penting aku kena blk kg gak jenguk mak aku...so ley tenangkan ckit hati aku bile jumpe mak...

oklah xmo tulis lg...nak tdo rasenya..nk tdo kat surau opis ke tak erk???

2 comments:

eiffelz said...

wahh...

luahan perasaan nampak...

knapa eh kali ni ramai je yg sedih2.. yg nangis2...termasuk la aku...

maybe sebab nak habiskan semua kesedihan untuk 2008 kot...

smoga 2009 nanti kita semua akan sentiasa tersenyum..

be tough... and all the best!

my name azie..... said...

thanks epe..aah maybe nak abiskan kesedihan untuk tahun 2008 kot...insyaallah tahun 2009 penuh ngn happiness...