THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, November 20, 2008

ari jumaat.....

assalamualaikum.....
sempena hari mulia ini so sopan ckit la...
ari jumaat la ari yg ditunggu tunggu tau...klu yg da kawen tu suke tggu malam jumaat..
but for me..im waiting for friday becoz 2morrow holiday..yuhuuuuuuuuuu.....
erm pg ni kan, igt bos xmsk opis lg tp pg2 lg bos da smpai..xbesh langsung...
erm aku xde minat la nk keje wat research camni..xsuke la design mendesign ni...nak cari keje baru tp kecian kat bos lak...adeh tp minat tu mmg xde....so jd mls nk wat keje ah......
pepagi lg aku msk opis cari keje lain...tp cari punye cari...satu keje pon aku xapply..
nak apply camane kecian kat bos...aku da janji ngn bos xmo cari keje lain...mcm2 bos da janji nk kasi offer sambg master la, nak jdkan manager bhgn research la, nak naikkan gaji la tp the problem is aku xminat keje wat research...serabut otak ah...nak keje lain...mak tlg tlg...org ckp bile minat tu xde, ape pon xjd..so wat keje ala kadar jer la...
my best fren yg sesame berjuang ngn aku wat research ni pon da berhenti..
dia lelaki so dia nk berhenti dia wat pangai, xdtg keje berturut2 la, cuti xmo g tau, mane bos xbengang, so aku la yg jd mangsa...papehal bos tye aku..bebel pon kat aku..then bile aku gtau dia nk berhenti, bos hepi ah tu...pastu terus suruh aku cari pekerja lain ganti pat kwn aku tu...
aku da cari tp xjumpe...sape2 nk keje tu meh gtau aku..ley aku rekomenkan...hehehehe..tp yg penting jd rajin tau...jgn la pemalas cam aku ni..aku ni da jd pemalas tahap cipan ni...cipan pon xmls cam aku...wakakaka... best tak ayat aku....ahhh aku ngh tension ni...aku nk wat keje tp aku xreti...aku da byk ari wat research tp xdpt2 gak solutionnye...mood keje ngh xde..so makin la mls...erm camane erk...rase nk g tebiu kat kilang dpn ni..ade iklan jaw kosong tp pk kan bos lak...ssh ssh...lg satu bos ni rapat ngn lecturer kesayangan aku...lecturer tu slalu puji aku dpn bos tu..so klu aku berhenti cam gini, osak la name baik lecturer aku...ntah la aku xtau nk wat camane lg..someone help me~~~kasi idea what i need to do....cukup la takat ni dulu...pjg lebar da ni aku menaip...assalamualaikum....

0 comments: